1. Asiakastiedot Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, sähköpostiosoite, osoite sekä puhelinnumero. Matkapuhelinnumero tarvitaan tekstiviestitse toimitettavaa saapumisilmoitusta varten. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. 2. Toimitusehdot, maksut ja hinnat Kaikki verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Toimimme yhdessä Itellan kanssa. Minimitilaus ennen toimituskuluja on 15,0€. Kaikkien alle 100€ tilausten toimitusmaksu on 8,00€, yli 100€ tilausten toimitus on ilmainen. Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan kassalla. Kaikkien tuotteiden tuotesivuilla on mainittu tuotteen toimitusaika. Pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman nopeasti tilauksen saapumisesta. Mahdollisesta viivästyksestä ilmoitamme asiakkaalle henkilökohtaisesti. Mikäli tuotteen saatavuudesta on poikkeavuuksia, sovimme menettelytavasta henkilökohtaisesti asiakkaan kanssa (vastaava tuote, maksun palautus tai hyvitys seuraavassa tilauksessa). Pyrimme pitämään verkkokauppamme varastosaldon ajan tasalla, mutta pyydämme soittamaan asiakaspalveluumme, mikäli haluat varmistaa sinulle tärkeän tuotteen saatavuuden etukäteen. 3. Vaihto- ja palautusoikeus Kaikilla tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Pyrimme esittelemään tuotteet mahdollisimman selkeästi verkkokaupassa ja annamme lisätietoa niistä  puhelimitse tai sähköpostitse. Sinulla on siis 14 vrk:n ajan (paketin vastaanottamisesta) mahdollisuus tutustua tuotteeseen. Palautettava tuote täytyy olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Mikäli saat muun kuin tilaamasi tuotteen tai tuote on virheellinen, ota yhteyttä meihin tai palauta se meille. Ilmoita samalla palautuksen syy ja toivomasi hyvitystapa. Palautettavat tuotteet tulee lähettää huolellisesti pakattuna postin kautta osoitteeseen: Askartelukulma Matikainen Oy, Puijonkatu 28, 70110 KUOPIO. Paketin päällä tulee lukea ”Asiakaspalautus”. Käsittelemme mahdolliset vaihdot ja palautukset ensitilassa. 4. Hyvitykset ja vaihdot Mikäli tuotteen saatavuudesta on poikkeavuuksia, sovimme menettelytavasta henkilökohtaisesti asiakkaan kanssa (vastaava tuote, maksun palautus tai hyvitys seuraavassa tilauksessa).  Mikäli tilattua ja maksettua tuotetta ei voida toimittaa tai korvata vastaavalla, pyydämme Sinua ilmoittamaan meille tilitietosi. Vaihtotilauksessa hyvitämme palautuksen arvon uudesta tilauksesta tai palautamme ylimääräisen suorituksen pankkitilille.
Ota yhteyttä meihin

Emme ole paikalla juuri nyt. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse ja olemme yhteydessä sinuun niin pian kuin mahdollista.

Ei luettavissa? Vaihda teksti. captcha txt
0

Start typing and press Enter to search

fiFinnish
fiFinnish